Jak podnieść jakość sprzedaży?

Prowadząc biznes w branży ecommerce właściciele doskonale wiedzą, że trzeba w jakiś sposób wyróżnić się na tle konkurencji. Niezależnie jakiego rodzaju produkty posiada się w ofercie, z pewnością konkurencja jest duża. Ważne jest zatem, aby skutecznie zwiększać wybór towarów w sklepie, dodawać ciekawe promocje oraz zwiększać jakość sprzedaży. Jednak jak to zrobić? Proponujemy wyróżnić się na tle innych oferując bezpieczne i estetyczne zapakowanie swoich produktów! Zapraszamy do lektury! 

Krok 1: Bezpieczne zapakowanie paczki to podstawa 

Nawet jeśli w naszej ofercie na sklepie jest mnóstwo towaru wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach, to i tak bezpieczne zapakowanie przesyłki jest kluczowym etapem w procesie sprzedaży. Osoby, które prowadzą biznesy w branży ecommerce doskonale wiedzą, że gro negatywnych opinii wiąże się bezpośrednio z uszkodzonym lub zniszczonym towarem podczas transportu. 

Właśnie dlatego warto postawić na gwarancje bezpieczeństwa w procesie logistycznym. Gwarantują to wypełnienia papierowe, które skutecznie unieruchomią towar w paczce i zablokują mu możliwość przemieszczania się. Dodatkowo dzięki nim możemy maksymalnie wypełnić pustą przestrzeń w przesyłce oraz dokładnie owinąć produkt, aby nie otarł się lub zarysował. 

Wypełnienia papierowe, które warto wykorzystać do tego celu to:

  • Wstęgi papieru – dzięki którym wypełnimy przestrzeń w paczce. Odpowiednio uformowane mogą dodatkowo zabezpieczyć przesyłkę, jeśli w paczce znajduje się więcej niż jeden towar. 
  • Plaster miodu – którego nazwa nie jest przypadkowa, ponieważ jest on bardzo wytrzymały i wyglądem przypomina ten plaster znany nam z natury, który uznawany jest za jeden z trwalszych materiałów. Dzięki niemu możemy bezpiecznie owinąć produkt i uniemożliwić jego uszkodzenie w paczce. 
  • Podkładki amortyzujące – które będą gwarantem blokowania, ściskania, unieruchamiania oraz wypełnienia wolnej przestrzeni. Dzięki temu towar dotrze do klienta w nienaruszonym stanie. 

Krok 2: Estetyka zapakowania towaru

Oprócz bezpieczeństwa warto także wyróżnić się wizualnie. Wypełnienia papierowe i papierowe zabezpieczenia paczek są do tego celu idealne. Papier jest uznawany od lat za materiał o wiele bardziej elegancki niż folia bąbelkowa czy inna. Każdemu z nas z pewnością zdarzyło się otrzymać przesyłkę, która była owinięta w tony folii, przez co estetyka podania była co najmniej średnia. 

Wybór papieru będzie świetną okazją do estetycznego podania towaru klientowi, który utożsami nasz sklep z ofertą premium. Od teraz będziemy w stanie reklamować towary nie tylko jako te dobrej jakości w atrakcyjnych cenach, ale także jako te, które estetycznie pakujemy dla klientów. 

Krok 3: Misja firmy – ekologia 

Wypełnienia papierowe gwarantują bezpieczeństwo i estetykę przesyłek. Jednak to, co jest równie ważne to misja jaką ze sobą niosą. Oferowane przez nas wypełnienia papierowe są w pełni ekologiczne i biodegradowalne, co oznacza, że nie mają żadnego negatywnego wpływu na środowiska naturalne. Nawet po wyrzuceniu utrzymują się znacznie krócej niż ich foliowe odpowiedniki. Natomiast po rozłożeniu wracają do gleby, aby później zostać ponownie wykorzystane w jakiś sposób. Warto więc w ofercie swojej firmy podkreślać, że zamawiając towary w naszym sklepie, otrzymujemy nie tylko wysokiej jakości towar, ale także przyczyniamy się do zwiększenia ochrony środowiska.