Jak zapakować paczkę do wysyłki?

Prowadząc biznes internetowy, w którym wysyłamy kilkadziesiąt lub więcej paczek dziennie, powinniśmy mieć wyrobiony system logistyczny, który będzie szybko i bezpieczne pakował paczki dla naszych klientów. Jednak również, jeśli raz na jakiś czas wystawiamy coś na aukcji i następnie wysyłamy to do kupującego – wówczas bezpieczeństwo przesyłki jest równie ważne. Jednak czy jako osoby sprzedające powinniśmy patrzeć wyłącznie na bezpieczeństwo towaru? Zapraszamy do lektury!

Bezpieczeństwo towaru na pierwszym miejscu

Przykład z biznesem internetowym ze wstępu nie jest przypadkowy, ponieważ to właśnie branża ecommerce ciągle szuka nowych i skutecznych rozwiązań do bezpiecznego dostarczania towarów. Właściciele sklepów czy hurtowni internetowych wiedzą, że duża część negatywnych opinii odnośnie sklepu, nawiązuje do nieodpowiedniego stanu produktu po dostarczeniu do klienta. Nawet jeśli sprzedający ma ciekawą ofertę i niskie ceny, ale dostarczy towar uszkodzony lub nieestetycznie podany – to może narażać się na niską ocenę kupującego. 

Bezpieczeństwo towarów jest zatem najważniejszym elementem obsługi klienta w sklepie internetowym. Aby towar dotarł do adresata nienaruszony powinniśmy pamiętać o skutecznym blokowaniu i unieruchamianiu towaru w paczce, wypełnieniu pustej przestrzeni, by elementy wewnątrz nie poruszały się w czasie transportu oraz o dokładnym owinięciu produktu, by nie uległ bezpośredniemu uszkodzeniu. 

Jednak każdy z nas choćby raz w życiu dostał zamówiony towar w tonach folii bąbelkowej lub innej, owinięty metrami plastikowych zabezpieczeń, które nie dość, że ciężko było usunąć, to nie wyglądały zbyt estetycznie. Prowadząc biznes trzeba pamiętać o wielu aspektach – również o podaniu towaru klientowi. Właśnie dlatego…

Estetyka jest ważna 

I to jak! Nie tylko ludzie robią niezapomniane pierwsze wrażenie. Jeśli sprzedajemy towary, to warto zadbać także o ten element. Estetyka zapakowania paczki jest równie ważna, co bezpieczeństwo towarów. Jeśli oczarujemy klienta naszym podaniem produktu, to istnieje duża szansa, że zamówi on ponownie coś od nas.

Estetykę podania gwarantują wypełnienia papierowe, które są równie skuteczne co zabezpieczenia foliowe. Jednak maja nad nimi przewagę w postaci wyglądu oraz ochrony środowiska. Nie da się ukryć, że papier jest o wiele bardziej eleganckim surowcem niż folia. Daje on także większe możliwości ładnego podania towaru klientowi. Z pomocą papieru możemy zapakować towar tak, aby klient poczuł wręcz, że otrzymuje prezent. 

Wypełnienia papierowe to krok w przyszłość

Wypełnienia papierowe gwarantują bezpieczeństwo, estetykę oraz ekologię. Coraz więcej osób wybiera właśnie papier nawet wówczas, jeśli za wybór ten należy dopłacić. Ochrona środowiska staje się coraz bardziej ważnym tematem, przez co wielu klientów wręcz wymaga takiej możliwości zapakowania towaru. Wypełnienia papierowe dostępne w naszej ofercie to w stu procentach ekologiczne rozwiązanie. Papier, który wykorzystujemy jest biodegradowalny, co oznacza, że nie wpływa w żaden negatywny sposób na środowisko. Dodatkowo jest to surowiec, który można wykorzystać ponownie wiele razy, ponieważ jest wytrzymały i trwały. 

Jakie wypełniacze papierowe warto wybrać?

Do skutecznego i estetycznego zabezpieczenia paczki proponujemy:

  • Plaster miodu – służący głownie do owijania produktów w przesyłce. Nazwa bezpośrednio nawiązuje to naturalnego plastra miodu, ponieważ jest to bardzo trwały materiał. Nasz wypełniacz tego rodzaju jest równie mocny i wyglądem przypomina ten znany z natury.
  • Wstęgi papieru – które doskonale wypełnią przestrzeń w paczce. 
  • Podkładki amortyzujące, które wyeliminują ryzyko uszkodzeń towaru na skutek wstrząsów.